Nowoczesne rozwiązania reklamowe

Profesjonalne szkolenia

Zainwestuj w swój rozwój!

Rynek usług internetowych w ostatnich latach bardzo dynamicznie się rozwija. Popularna i ogólnodostępna sieć internetowa stworzyła wiele nowych możliwości i dała przedsiębiorstwom innowacyjne narzędzia do tego aby skutecznie reklamować swoje usługi oraz produkty.

Właściciele współczesnych firm doskonale zdają sobie sprawę z faktu, że osiągnięcie przewagi nad swoją konkurencją musi być poparte ściśle określoną wizją marketingową. Doskonale wiedzą, że to reklama jest jednym z kluczowych elementów osiągnięcia sukcesu biznesowego na rynku.

Potencjał reklamy internetowej

Reklama internetowa posiada ogromny potencjał, który często jest mało efektywnie wykorzystywany. Dlatego osoby odpowiedzialne za promocję powinny dysponować specjalistyczną wiedzą nie tylko pod względem technicznym, ale również Public Relations. Szereg dostępnych narzędzi reklamowych sprawia, że firmy mają możliwość dotarcia do potencjalnych klientów w różnorodny sposób.

Wybór strategii rynkowej i jej wdrażanie

To właśnie od obranej strategii marketingowej, zależy jakie instrumenty promocji będą wykorzystane oraz jakie metody odgrywać będą najważniejszą rolę. Przedsiębiorstwa chcące osiągnąć wysoką pozycję na rynku nie ograniczają się do wyboru jednej formy reklamy. Skutecznie je łącząc osiągają znacznie lepsze rezultaty.

Zakres proponowanego szkolenia

Nowoczesna reklama powinna odgadywać potrzeby konsumentów oraz wskazywać sposób ich zaspokojenia. Sama sprzedaż nie jest już najważniejszym jej celem, ale równie ważna jest satysfakcja klienta. Proces promocji nie kończy się zatem na reklamie, ale idzie o krok dalej w kierunku komunikacji z odbiorcami. Kreowanie więzi po sprzedażowych z klientem odgrywa istotne znaczenie dla osiągnięcia sukcesu marki. Na szkoleniu przedstawimy:

  1. Jak zmienił się marketing internetowy,
  2. Kampania reklamowa w Internecie, a strategia firmy,
  3. Wybór grupy docelowej,
  4. Określenie celów kampanii reklamowej,
  5. Narzędzie e-marketingu,
    • Google (Pozycjonowanie, AdWords, AdSense, YouTube),
    • Social Media (Facebook, Google+, Twitter, Pintarest, Instagram),
    • Display (Reklama banerowa),
    • E-mail marketing,
    • WoMM (Marketing szeptany),
    • Marketing mobilny,
  6. Harmonogram działań,
  7. Mierzenie efektywności kampanii,
  8. Przyszłość reklamy internetowej,

Szkolenie kierowane jest do właścicieli firm, pracowników, specjalistów ds. marketingu, promocji, Public Relations oraz dla wszystkich ciekawskich! :) Jeżeli jesteś zainteresowany szkoleniem zapraszamy do kontaktu.