Media społecznościowe

Media społecznościowe

Klient zadowolony to Klient, który poleca i powraca po więcej. My dajemy szanse Twojemu Klientowi do zabrania głosu i podzielenia się swoją opinią. Pamiętaj, że większość z nas przy zakupie kieruje się rekomendacjami innych.

Stworzymy dla Ciebie profesjonalny fanpage, angażujący Klientów w ciągłą dyskusję o Twojej marce. Na każdym etapie analizujemy zachowanie Twoich fanów, tak aby dostarczać im treści, które przyciągną ich uwagę. Tworzymy konkursy, gry, posty i linki sponsorowane - wszystko po to, żebyś dotarł ze swoim produktem do każdego.

madia społecznościowe logo

Charakterystyka największych na świecie portali społecznościowych

Facebook social marketing na facebooku polega na stworzeniu i zarządzaniu stroną firmową tak zwaną fanpagem. W ramach aktywności działań znajduje się dodawanie postów tekstowych, zamieszczanie zdjęć, filmów, tworzenie konkursów bądź gier za pomocą aplikacji internetowych. Wszystkie te działania mają zachęcić użytkowników do aktywnego uczestniczenia w rozwoju profilu, komentowania, udostępniania treści co tworzy pozytywny wizerunek firmy. Wzrost popularności oraz aktywność użytkowników można monitorować za pomocą narzędzi statystycznych. Ilość aktywnych użytkowników facebooka w 2012 roku przekroczyła 1 miliard.

Twitter jest to źródło bezpośredniego kontaktu z Klientami. W odróżnieniu od facebooka, umożliwia on dodawanie tytko krótkich treści (160 znaków), które mają skłonić do głębszej analizy przez użytkowników. Istnieje również możliwość dodania linków, prowadzących do zewnętrznych stron, gdzie znajduje się rozwinięty przekaz marketingowy. Na Twitterze zarejestrowanych jest ponad 200 milionów użytkowników.

Pinterest jest to serwis umożliwiający dodawanie zdjęć oraz dzielenie się nimi między użytkownikami. Każdą fotografię można przypisać do konkretnej grupy zainteresowań co ułatwia skierowanie kampanii do konkretnej grupy odbiorców.

Google+ największą zaletą g+ jest powiązanie ze wszystkimi usługami google. Kampanie reklamową kieruję się do ściśle określonych grup, nazywanych kręgami. Tak jak w przypadku facebooka, efekty można bardzo szczegółowo mierzyć.

Nie trać czasu! Daj się polubić!